Ledig söndag :)


Skönt! Dock börjar jag kl 6 imornbitti, så blir väl att hoppa till sängs snart.. Hade tänkt att gå upp lite hyffsat imorse med så när Tomas skulle åka ivg och spela golf vid kl 9 ställde han min klocka på 10, men trots det vaknade jag inte förän 11.50 när han ringde och kollade om jag var vaken. Haha, lyckat! Jaja, det måste väl bara visa på att jag var helt slut och behövde sömnen.

Ringde till Mami när jag vaknat iaf och vi planerade en liten badtripp, dock är det något med oss som gör att vi kommer iväg vääääldigt sent, men bättre sent än aldrig :P Blev iaf en tur för oss (Mami, Freja och Jag)  till svartåfors och ett dopp, men det blåste så förbannat så det blev inget långvarigt tyvärr. Hoppas på bra vder imorn iaf :) Då jobbar jag bara till 12.30 så efter det kanske man hinner med något!

Och igår så hittade vi iaf lite svamp :) Så när vi kom hem slängde vi ihop en kantarellsås med spaghetti NAMNAM! Moder min hjälpte mig att städa lite med, det var välbehövligt men jag orkar och hinner inte :( Men tusentack <3
Mhm, har iaf käkat lite nu. Fick bli färsk tortelini med ricotta+spenat och så en pastasås med zucchini till, mm det slank ner iaf. Ska nog bara slappa nu och bli lite trött. Kanske dricka en kopp kvällsro?

Jonnades

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0