Var tog den blå himlen vägen?


För ca 1,5 timmar sen när Tomas klocka ringde så var det minsann klarblå himmel och inte ett moln (iaf den delen som sågs från vårat sovrumsfönster) men nu börjar det mulna igen, Noo :(
Idag ska jag iaf träffa My!! har inte setts eller hörts av sedan studenten, alltså över ett år sedan. Men hon har ju varit i Australien med så har ju varit lite svårt, men blev så glad att hon hörde av sig när hon kom hem :) japp

Och ikväll ska jag och hönan vara lite barnvakt till danken :P Så vi har bestämt att de ska komma hit ikväll på filmkväll, tv-spel och slumberparty, weey :D Jajjamen, det kommer bli kul!

Nepp, nu ska jag göra mig iordning och dra mig ner mot stan. Hörs

Kommentarer
Postat av: Malin

du har blivit så duktig att blogga igen ;D Im proud of you! <3<3<3<3<3

2009-07-29 @ 11:40:37
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0