Duktiga!


Idag har Tomas och jag varit duktiga :D Först promenerade vi in till stan och så hem igen, duktigt va?! Ja för tusan, men där emellen hann vi också med en del. Lämnade in nåt papper på försäkringskassan så att de vet att det är jag som är mamma till mitt barn.. hmm.. Sen så gjorde vi lite andra ärenden, bl.a handlade lite kläder till mig som jag kan använda! Ett par jeansleggings, svart piké och så magband som blir förlängare till för korta tröjor :P haha Sen så fick det bli munk och smoothie innan hemvandringen. Vi har varit duktiga :D japp!

Nu är Tomas och tränar och jag sitter ensam hemma och tråkar. Jaja, snart är han hemma igen :D Ska fördriva tiden med glass och aprikoser! Är så otroligt tröööööööööööööttt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ofaan, vad skönt.. Så nu när du har lämnat in papper på det, så är du säker på att du är mamma nu då?! Faan Grattis=) jag tror att försäkringskassan får betalt i provision i antal inlämnade papper! HAHA , näe eftersom att är gravid så borde du stanna inne om tre veckor, bara ifall att menar jag =D Eller vadfaan jag kör djungeltelegraf innan;) Bra att du hejar på mig;) PUSSPUSS

2009-06-08 @ 22:23:07
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: Malin

Vill du öva på att vara mamma med mig? Läs min blogg, haha! Hur ser dina dagar ut framöver? ;) PUSS!

2009-06-09 @ 20:02:49
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0