Henrik :D


Japp, gick ju bra att jobba igår iaf, tiden gick snabbt som tusan. Skönt! Åkte hem till min lilla stackars sjukling och vi bäddade ner oss i soffan och kollade på film :)

På kvällen kom Henrik hit, yey ;D Det var inte en bra idé att flytta till Irland... Vi spelade iaf lite World tour - trummor är min grej... verkligen :P Sen lagade vi mat och medans Tomas och jag kollade på fick han ihop elgrillen :O Vilket snille! Så nu blir det grillparty på vår balkong ;) Kvällen avslutades med film, 17 again, och jag somnade i soffan i slutet av filmen som vanligt, ingen blev förvånad men jag försökte faktiskt att hålla mig vaken!

Nej, nu ska jag göra iordning mig och åka till jobbet.. Vill inte jobba till stängning, vill Soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0