Inventering


Jahaja, idag hade vi inventering på jobbet. Men jag slapp i princip att räkna, gött ;D Nu sitter jag hemma, svettas och är mätt. Tomas lagade Kyckling och nudelwok till oss förut :) Och idag har vi varit på stan också för Tomades hade lovat mig lite nya kläder eftersom jag typ inte kan ha några av mina gamla längre... Det var fasansfullt varmt och jobbigt och tungt och ont-i-fötterna att gå på stan. Hittade iallafall ett par mamma kortbyxor och en klänning :)

Förresten.. I lördags när Tomas kom hem så hade han en överraskning till mig... Ett par skor :D Jippie! Ett par skitsnygga som vi hade kollat ut på den nya skoaffären :D hihihi. Tadch<3 Men jag är ju också ganska snäll så köpte Buzz till honom (oss) i förrgår.. Mm, snällades är vi!

Nej nu ska jag sova, imorgon blir det att åka iväg till hästholmen hela dagen. Ska hjälpa Mamma innan vernissagen + att jag får köra då :D hihi
Men innan sängen ska jag äta en Croissant med choklad :D NAMNAM

Kommentarer
Postat av: Freja

Ja, idag ska det bli roligt :D

tahahaha

xD

2009-07-01 @ 14:05:51
URL: http://frejahgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0