Jag är trött


..som vanligt. Vaknade vid 10.20 av att Tomas skulle till jobbet och då kändes det onödigt att somna igen så läste lite Sunes Sommar och sen käka frukost. Nu sitter jag här och degar lite, borde egentligen åka in till stan innan jobbet och lämna in min närvarolista från dansen så att jag kan få pengar från dom.. Men vet inte om jag orkar...

Jäjää, kollar på barnkanalen och det handlar om en nallebjörn som drack för mycket kaffe, då fick han kolla hjärtat hos doktorn. Kommer ihåg när jag gjorde det, kollade hjärtat alltså, det var obehagligt :S

Nää, nu ska jag göra någon nytta innan jag börjar jobba. Men frågan är ju var man ska börja? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0