Jag tycker inte om sjukhus


Mhm, idag var jag på sjukhuset. Det luktar läskigt där :S Fick så ont i magen ett tag efter att jag vaknat och det höll i sig i flera timmar, inte alls skönt. Gjorde ont när jag satt, låg, gick, hostade osv. Så ringde och de tyckte att jag skulle komma in, dock var allting bra som tur va!! Men har fortfarande ont, de tror att det kanske kan vara någon infektion eller nåt. Han började prata om blindtarmen också doktorn.. NONO!!

Jaja, nu ligger jag i soffan. Mamma skjutsade oss fram och tillbaka :) så på hemvägen fick det bli en sväng förbi coop eftersom jag bara ätit yoghurt på hela dan, otroligt inte mig att inte vara hungrig! Jag som jämt brukar vara hungrig har inte kännt mig utsvulten på tre dar :O Anyway, Tomas var världens snällaste och köpte presenter till mig för att jag var duktig :) En hel rengöringsserie från apoteket :D hihii. Precis vad jag villade ha<3

 Hoppas på bättre väder tills imorn bara, då har Freja skolavslutning som vi tänkte gå på men det får ju inte regna!

Kommentarer
Postat av: Malin

men hjärtat då. Skönt att höra att allt var som det skulle iaf :) Synd att du ska åka bort hela helgen:O buuuhuuu. PUSS

2009-06-10 @ 21:52:04
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Henke

Om du inte är hungrig, borde de nästan förbereda operationsbordet :P

Får hoppas det bli bättre snart.

Ja, hur kan du åka bort nu när jag äntligen kommer hem?

2009-06-11 @ 00:07:37
Postat av: Tomas

Ja du var jätte duktig!!! Var riktigt stolt över dig som inte gnällde en enda gång...en jätte stor flicka var du :)

2009-06-11 @ 07:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0