Jag vill också ha sommarlov!


Idag hade Freja skolavslutning som jag, mamma och Tomas var på :) det var mysigt och efter sång osv så åkte vi ner till stan och käkade lunch som avslutades med bosses glassbar :D NamNam!

Men åh, jag vil också ha sommarlov! Den där mysiga känslan nr man visste att dagen efter kunde man sova hur länge man ville, inga läxor o prov, inga äckliga lärare osv, listan kan göras lång ;)

Jaja, nu måste jag snart rusa. Bussen går snart ner till station där tåget ska få ta mig till Mjölby där pappa möter upp mig och vi ska glo på Tomas innebandy match! Hejaheja! Sedan har vi några lediga dar tillsammans som ska spenderas hos far min - lovely! Och förlåt Henrik att vi försvinner precis när du kommer hem, du får allt tajma lite bättre ;D Men på söndag så! Du kan få min del av shotbrickan på midsommar som kompensation - snällt va?! :D

Nej nu måste jag Verkligen rusa. Så lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0