Nej


Nu är jag trött och ska sova. Jobbat idag och hela helgen ska fyllas med jobb med. Jippie! Men jag ska inte klaga, är glad att jag har ett jobb och allt blabla.. Legat i min ensamhet i soffan och proppat pizza och godis, det är jag värd ;D

Jaja, det står still i huvet. Ska lägga mig och läsa Sunes hemligheter och slumra lite i väntan på Tomas. Det är så mys när han lryper ner i sängen sen och håller om mig när jag sover :) HIHIHIHIHIHIHIHIIII

Nej, men nu ska jag ladda inför mitt 9,5 timmars pass imorn. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Henke

Visst är det roligt att jobba hela helgen? specielt när folk envisas att ringa när jag sover... sen resten av dagen tycks allt flyta på :-/

2009-06-28 @ 02:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0