SkyndaSkynda


Nu har jag precis slängt i mig lite falukorv och pasta, fantasirikt va :)
Måste dra mig till bussen och jobbet som väntar. Men ska nog ta mig en piggelin på vägen iaf!

Och om du läser detta Tomas så har jag inte diskat bara så du vet (vilket du iofs lär se) Men jag har faktiskt gått omkring och plockat i några timmar (bl.a dina kalsonger och strumpor som låg på golvet :P) Så jag har inte varit helt sysslolös, verkligen inte! Haha ;D

Jag längtar tills ikväll, då får jag komma hem till min älskling. Han är det bästa som finns! PUSS på hela dig <3

Hej Då !

Kommentarer
Postat av: Malin

alla dessa kalsonger och strumpor dom slänger överallt, wtf! Jag ska börja slänga min trosor överallt, men iofs så tror jag att dom blir liggande där också.



MISS YOU BABY!

2009-06-03 @ 16:45:19
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0