Sommarlov!


Jippie! Eller jaa, sommarlov och sommarlov. Slutade ju skolan igår men börjar jobba idag så något lov blir det ju inte direkt :/ Jaja, jag är glad att jag har jobb iaf! Men innan jag börjar i eftermiddag ska Tomas och jag ner en sväng på stan och käka bl.a :)

I söndags var det mors-dag med :) Började dagen med en sväng på stan. Kom hem fattigare men ett par skor, shorts, linne och väska rikare! Åkta hem till mamma och firade <3 käka rabareberpaj och gav presenter. Sen åkte Tomas, jag, Henrietta och Micke och badade... Fan vad kallt! Men gött iaf :) och så på kvällen gick vi en sväng förbi Tomas föräldrar med :)

Igår var det iallafall sista dagen i skolan, sjukt att tiden gått så snabbt! Jaja, det gick bra tror jag. Så skönt att ha det avklarat!

Nej, nu ska jag klä på mig. Kan ju inte gå naken på stan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0