Varmt


Jaha, varmtvarmtvarmt. Jag tycker att det är jobbigt och påfrestande med värmen, jaaaaa jag tycker att det är jobbigt! Har iofs inte varit ute idag än, men det ser varmt ut trots att det fläktar. Tänkte dock cykla iväg till Lidl och köpa Piggelin och sedan blir det som planerat att åka hem till Mami en sväng!

När vi var på Mvc i förra veckan blev jag ordinerad järntabletter med som jag började äta idag.. Hoppas fan att de hjälper för det är som att svälja ner ett trevåningshus :S Så jaa, bäst för trött- och slöheten att den försvinner snabbt som ögat. Dyra var de också ;p

Nej, piggelin begäret tar över hand. Måste dra!

Kommentarer
Postat av: Freja

Hanna jag skriver mer nu ...

xD i min blogg

VISIT ♥ VISIT ♥ VISIT



♥ = Alt + 3

( funkar ej på bärbara LOL ) xD

Men du kan ju kopiera det om du vill ha det..

2009-06-30 @ 22:57:16
URL: http://frejahgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0