En fredag..


Nu har vi precis kommit hem från bion, Män som hatar kvinnor såg vi! Den var bra !! Fast jag önskar att jag hade läst lite mer än halva boken innan jag såg filmen.. Jaja, men gjort är gjort bra var den iallafall :P

Innan bion så har vi vandrat på stan jättelänge och letet kläder till mig tills imorgon.. Tog ett jäkla bra tag.. Men till slut så trot jag att vi fick med oss en del bra :P En kortärmad skjorta, en kjol och ett par "finare" byxor. Har liksom inga "fin" kläder utan bara vardags- och festkläder.. men nu har jag uppdaterat mig! Och så köpte jag ett par skor med.. visserligen somamrskor men dom var så snygga!! Och det var sista paret med så, jaa jag är nöjd :D

Och så hittade vi även doppresent tills imorgon med, egentligen det huvudsakliga syftet till att gå på stan ;) Efter det mötte vi upp Tomas och Henriks mami och papi och åt lunch på bk, NAMMI :D

Och sen blev det bio :D Och nu är vi hemma hos oss alla tre.. Helt plötsligt fick Henrik näsblod... Lite normalt tänkte jag med herrejesus!!!!! Det bara rinner och rinner och tar aldrig slut :O Jag har aldrig sett nåt liknande alltså :P haha

Japp så nu ska jag städa min nerblodade toalett alltså... Hoho Sen ska jag klippa Tomas och så soooooova

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0