Fredag..


Japp idag är det fredag.. blir fullt upp! Jag har precis ätit frukost efter en dusch och nu ska vi åka ner till stan. Men innan det så råder jag er verkligen att läsa TOMAS blogg ;) Och igår var det med fullt upp, en såndär dag där jag gick hemifrån kl 8 på morgonen och kom hem kl 21 på kvällen :/ Lite jobbigt... men det var en bra dag :) Första skola, gick hyfsat framåt med arbetet. Sen åkte jag hem till Lina och vi åkte ner till stan och vandrade lite där! Vandrade hem till mami och åt glass, och sen bar det av till dansträningen.. Det var skitkul och superbra dans :D Wow! haha, men fan vad ont jag har i kroppen idag!

På kvällen efter att jag kommit hem och käkat så kom Henrik hit :) Vi pratade och sen kollade vi på Higurashi.. Den var läskig! Sen kom Tomas hem från träningen och vi kollade på fler Higurashi-avsnitt sen somnade jag i soffan, så henrik vandrade hem och vi sov :P

Men som sagt nu ska vi ner till stan, Måste leta reda på en doppresent till dopet på lördag!! Och så måste jag hitta lite kläder som man kan ha med, har absolut inget passande!!

Men nu iallafal måste jag göra mig redo för stan, Henrik kommer snart och hämtar oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0