Frukt :D


Idag har Tomas och jag promenerat till Ica för att köpa frukt :) Apelsiner, bananer, kiwi och en gurka kom vi hem med! Namnam :D Frukt är det bästa som finns :D NAMMINAM! Efter Ica blev det en sväng för att hämta ett knäskydd så att jag kan dansa ordentligt, kan knappt gå ibland och att sitta med benen i kors är inte ens att tänka på, för då gör det ont!

Och så har jag lagat mat idag med, dill-stuvad stekt potatis och morotsbiffar. Det var gott, Tomas tyckte också det :D Hihi! Yess, jag har lyckats ännu en gång ;P

Resten av dagen kommer att innehålla; plugg, danslektion och diskning.. Wohoo! Lika bra att börja nu så att man har det gjort, boken ska ju trots allt vara i princip utläst tills på torsdag. "Tur" att den bara är 200 sidor...

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0