Helgen !


Jajjamen, hemma igen från en helg hos Pappa :)
Fredagen började med skola och grupparbete med textanalys, sen tiggde jag skjuts av Linus som ändå skulle till mjölby :) skönt att slippa åka tåg, haha :D Då kom pappa och hämtade mig och vi for till mcdonalds en sväng, NamNam :D haha. Efter lite fettande åkte vi runt till typ alla affärer som finns för att få tag på allt som behövdes ovh när vi kom tillbaka till kvarnen för andra gången var det fullt med folk och vi undrade självklart vad som orsakade denna folkmassa... Jo för det var SCOTTS som skulle spela :D:D:D:D Woooow, hahaha :D Vi dansade dansbandsdanser tillsammans med de andra pensiosarna på torget tills det blev kväll.. NOT! Hahaha

Kvällen tillbringades i fars atelje där han fortsatte på mitt porträtt som vi påbörjade för typ 100 år sedan :P som är till pappas kommande utställning, kommer bli good :D

Lördag, lugn dag. promenad med Apella, läsa bok, osv. Kvällen tillbringades framför tvn med far och vi kollade på Grogg med Robert Gustafsson, HaHa fyfan vad vi garva :D omöjligt att låta bli!

Och idag blev det att åka till tåget och sen in till stan igen. Åkte hem till Mamma en sväng :) Och vi for och hämtade henrietta hos micke och jag körde :D Hihi. Men vilka idioter det finns !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tur att jag kör så bra :P haha

Sedan åkte jag hem, gav nycklar till mamma så att hon kan vattna blommor medan vi är i fjällen :P Och så beställde jag en pizza också :D hoho. Förlåt Tomas för att jag använde gratis pizzan på klippkortet, men det är straffet för att du varken hade diskat eller dammsugigt eller liknande under tiden jag varit borta :P

Nu ska jag sova! Skola imorn.. sovgött

Kommentarer
Postat av: Malin

WOW, så du är värsta kändisen på en tavla?! ;O

2009-03-02 @ 08:24:36
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0