Hmm..


Jag funderar på:
Att köpa en jeans/vårjacka
Att köpa en väska modell större
Att köpa nya vårskor

Men tror att det får vänta till köpenhamn, blabla jag VET att det är dyrare där! Men dom har massa små roligare butiker man kan hitta saker i där så de så!
Nu ska jag hålla i pengarna tills dess!!

Förresten så har jag köpt ett par nya skor till sommaren :D
apdålig bild som jag hitta på google, men orkade inte ta en egen :P hoho..
Men dom kommer från dna iaf, tyck att dom är snygga! Annars.... (kom ihåg att jag har en vodoo-docka)


Men nu ska jag sova, skola imorn.. Det ska väl orkas med!


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror nog allt att du och Tomas kommar att skriva sånna kort till varandra när ni är 70 =) Jag tycker att skorna är skit snygga!! =D Förresten så även om det skulle vara lite dyrare i köpenhamn så är det roligare att handla där, större chans att du inte kommer hem med något massproducerat som alla i Lkpg redan har =D PUSS på dig

2009-03-30 @ 21:57:13
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: Freja

mjo, dom skorna är snygga, jag ska oxå få pengar i köpenhamn :D ska köpa lite smycken o nåt klädesplagg >:) hihihi längtar jättemkt

har en blogg nu hanna! HEHEHEH OJ CAPS heeheheh xd hejdå :D

2009-04-04 @ 17:25:46
URL: http://frejahgustafsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0