Jag är allt lite duktig


Jajjamen det är jag! Som sagt, promenaden blev till ica där tomas väntade. Vi handlade lite frukt och sånt och så köpte jag en Spirello (ja för den kommer alltid att heta spirello för mig och inte Twister!!) Den superbästiga isglassen från gb :D den smaskade jag i mig på vägen hem, men då var det inte så varmt längre för solen hade nästan gått ner och min överläpp frös!

Men iaf, när vi kom hem lagade jag fläskpannkaka :D NAMNAM! Och efter maten så har jag bara läst och läst, det tar aldrig slut.. är fortfarande inte helt klar så ska lägga mig i sängen med det sista innan jag ska sussinanna, för imorn är det skola ser ni!

Och imorn blir det en SÅNDÄR dag igen... Åka hemifrån vid åtta på morgonen och komma hem vid nio på kvällen.. ajajaj :(

Tyck lite synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0