Måndag som känns som en söndag


Japp, måndag som känns som en söndag. Både Tomas och jag har varit lediga idag så är nog därför (eller ledig och ledig är man väl aldrig, har varit tvungen att jobba med skolarbeten ändå så :P ) Japp idag har vi vandrat til Ica och köpt oss ett våffeljärn :D För vi tänkte att vi skulle göra våfflor efter hamburgarna vi åt, men vi vardade alldeles för mätta!

Helgen v ar good :) Åkte ju till västerås på lördag morgon.. Åkte direkt till kyrkan där dopet ägde rum, mycket fint! Fick nästan lite tårar i ögonen. Efter det åkte vi vidare till ett ställe där det var dags för lite mat, och mina förväntningar uppnåddes!  Smörgåstårta blev det :D  NAMNAM!! Och så till efterätt tårta, och det var en tårta som hette duga det, herregud! Men gott var det iallafall. Efter det åkte vi till hotellet och checkade in - Lyx! Kvällen tillbringades hos jennys föräldrar där det bjöds på massa med god mat samtidigt som vi lyssnade på melodifestivalen. Jag blev så mätt så jag knappt kunde stå och de undrade om jag mådde bra för at tjag var så blek :P haha, men vi fortsatte ändå och åkte till jennys brors kontor där det lyssnades på musik och spelades wii, men jag var SÅ trött så vandrade till hotellet efter ett tag och sussade :)

Söndagen började med hotellfrukost :D WAWWI!! Och sedan (efter en dusch i den underbara "uppifrån" duschen) Åkte vi vidare till Avesta där vi skulle fira Tomas morfar (som tyvärr blivit sjuk) men vi firade på ändå :P Haha, åkte till ett jättemysigt ställe där vi skulle äta. Förrätt med skagen, varmrätt med fläskfile och hasselbackspotatis och efterrätten bestod av kladdkaka, glass, grädde, chokladsås, banan och maränger :D Och jag bara älskade servitören/kyparen! Han ordnade allting själv, mat, servering osv till typ 15 pers. Han var så gullig :P Haha jaja, mätt som ett troll satte vi oss i bilen och Tomas körde hela vägen hem, Han var så duktig :D Min honeypie! Mycket bra helg alltså med massa god mat, och tusen tack till Tomas föräldrar för Allt!

     

Och så gullig han är min älskling, kan inte låta bli att bli helt varm i hjärtat :) <3
Men nu ska jag väl fortsätta lite till med arbetet så jag kan gå och lägga mig med!

Kommentarer
Postat av: Tomas

chchch mm gud så mysigt det var....Du var min lilla krigare hela lördagen puss på dig!!!

2009-03-16 @ 22:57:11
Postat av: Nathalie

GOOD HAMBURGARE! jag vill också ha, mums! :O

2009-03-17 @ 21:52:46
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0