Måndag!


Måndagar betyder trötthet! Spelar ingen roll om jag egentligen är trött - på något sätt är det i princip altid omöjligt att somna på söndagkvällar till måndagmorgon. Så jag sov kanske 4 timmar inatt, jippie!

Åkte iallafall till skolan och hade ny kursinfo, tror det kan bli bra! Sjukt mycket att läsa bara :/
Slutade lite tidigare så hade två timmar till nästa lektion (spenderar helst så lite tid som möjligt i skolan :P haha) Så köpte mig en sallad och åkte hem till min mor. Där somnade jag och vaknade inte. Hann inte till lektionen, men var iallafall lite duktig och läste bok tills ögonen började falla ihop. Då åkte jag hem och somnade i soffan och sov tills Tomas och jag skulle hem till Hana och Joel.

Väl hemma hos dem blev det varma mackor och semesterplanering :D hoho!! Vi har bestämt att vi ska åka på en lite Sverige roadtripp i sommar, först var tanken att de skulle bli med motorcykel men efteer ett tag kom vi på  att bil nog blit bekvämare i en vecka... Kommer bl.a att bli tripp till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld, bodaborg, Öland, Köpenhamn, Göterborg och liseberg mm. Kommer bli dö-kul :D

Nu ska vi bara hitta en vecka som funkar okså med tanke på att Joel har semester de veckorna jag jobbar och tvärt om, tusan! Men det löser sig :P Annars får det bli weekends..

Nu är jag trött.. SoVa !

Kommentarer
Postat av: Malin

men du! hojta när du är i Boda Borg, rätt nära mina hemtrakter ju! ;D Haha! Puss!

2009-03-30 @ 23:48:05
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0