Mätt


Nu är jag väldans, mätt.. Åt räkbomb när jag kom hem (som köptes igår och åts till kvällsmat, imorse blev den frukost och ikväll kvällsmat och det är fortfarande en bit kvar :P ) Japp, emn efter det var jag tvungen att äta lite godis, och sen så var jag också tvungen att äta nyponsoppa med glass och mandelbiskvier :D haha

Och så mitt té - Blåbärslycka :) Fint va!

Nu ska jag sova, imorn blir det upp o hoppa vid 05.30 måste gå till bussen vid 06.50 så :O Baaajs!

Och idioter när jag kom hem någonstans i huset... Började borra vid 20.50, okej tänkte jag det är väl lugnt.. Men de fortsatte ju fan borra i typ en kvart! Och sedan började de hammra också och var klara vid typ 21.30...

Aja, sova som sagt. NamNam!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Är du en av alla gnatkärringar som bor i alla hyreshus ;D haha skoja gumman! <3

2009-03-26 @ 13:27:00
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0