Ser jag konstig ut eller ??


Ser jag konstig ut ??? Jag blir fan galen alltså.. Idag när jag gick på stan vände sig folk bokstavligt talat (och bildligt talat :P ) om och glodde.. What the fuck liksom ?! Vad är problemet ?

Enough om tråk.. För vi har varit duktiga idag :D tvättat och hållt på! Och så har jag lagat grönsakspaj med keso också, Tomas kommentar: "Jag ska bli vegeterian, men jag får äta kött när jag är sugen på det." Haha, det är väl ett bra omdöme eller ;) ?

Men med tanke på att Tomas typ aldrig hade stoppat en grönsak i munnen när vi träffades så är det fasen bra!! När vi var i fjällen tvingade jag i honom kokta morötter med till middagen ;D haha. Men iallafall, till efterätt bakade vi russinkakor :D Nammi!

Nu ska jag sova iallafall, börjar skolan kl 9 imorn så lika bra att sussa nu så jag får min skönhetssömn ;)

Kommentarer
Postat av: Tomas

HAHAHA nae det är sant det har inte blivit mkt grönsaker faktiskt...pussis

2009-03-11 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0