Slut!


Jag är helt slut, kom hem från jobbet för inte så länge sedan så har käkat och sådär... Nu ska jag läsa igenom de andra gruppernas arbeten inför imorgon och även slipa lite på min egen redovisning.. Uschanimej, tror jag ska göra mig en kopp av blåbärsteet först som jag köpte mig innan jobbet :)

Idag har jag även varit på stan med Hönan och letat presenter till Far som fyller år 1:a april, Haha vilket skämt va :D Vi är bäst på att hitta presenter alltså !!!

Helgen som var spenderades med Hana och Joel, det var mycket trevligt :) Har inte träffat dom på länge, och speciellt inte Hana som varit i Afrika i flera månader :O Fick en vodoo-docka (hoppas verkligen att det är det nu Hana :P) Haha, så akta er för att göra mig irriterad ;) Fredagen blev hos oss med Tacos och film :) och lördagen spenderade vi hemma hos dom med pizza och tp tills Joel somnade :P haha så vi åkte hem rätt tidigt, skönt med tanke på att jag skulle till skolan på söndagen :P

Aoop, och hela veckan har gått åt till att göra klart arbetet... som ska redovisas imorn!

Och min plattång har kommit med, så ska hämta ut den på Ica :D Fan att de måste stänga åtta!!! Får se om jag hinner hämta den imorn (eftersom det först är skola vid 07.30 och sedan lite mer presenthandling och så träning, GAAHH) annars får det bli på fredag!

Jaja, nog tjatat.. té och skolarbeten.. Puuh!
(Sådär Malin, nu kan du inte klaga längre :D haha)

Kommentarer
Postat av: Malin

En trogen läsare måste få klaga om det inte händer något någongång ;O Puss påre!

2009-03-25 @ 22:02:57
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0