Tjött


Nu har jag varit och handlat, packat upp, lagat mat, sminkat av mig och nu sitter jag med en kopp av Chai teet som jag köpte - Mmmmmm :)
Blev en massa mat, så nu är det återigen lite inspirerande att kolla in i kylen! Och så lagade jag mat med, Tonfiskpasta.. Det var gott :D Visst Tomas!?! Jag är duktig! men nu är jag trött, jättetrött! Trots att jag sovit mellan 10-11 timmar inatt.. Men ska ju faktiskt till skolan imorn vid kl 9 så är väl lika bra att hoppa i säng snart.

Nej, nu ska jag dricka upp mitt te och så sova.. Laddar bilder och text från fjällen imorn kanske :P

Puss och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

MM det var jättegott....kisses <3

2009-03-09 @ 22:47:02
Postat av: Tomas

det blivade inte med mitt nabvn

2009-03-09 @ 22:48:19
Postat av: Nathalie

Vad kul! Hoppas du har haft det bra :) Du måste ju komma hit och se hur jag bor ju! :) Du kan ju höra av dig när du har tid för jag har tid närsomhelst :) kissiwissi!

2009-03-09 @ 22:52:27
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/
Postat av: Malin

välkommen hem! ;D Vet du vad du fick på tentan eller? Ses imorrn! ;D Puss

2009-03-09 @ 23:00:43
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0