Var tog bullen vägen?


Haha, Tomas förklaring till varför min bulle också var borta ur påsen: "Alltså, den bara låg där på bordet och då råkade jag bara snubbla lite och bullen hamnade i min mun. Och sen så råkade jag tugga lite och så var bullen borta."

Hahaha, så söt han är mitt gulle :) Och mat hade han gjort till mig med när jag kom hem (iofs för att jag ringde och bad honom men det hör inte hit :P) Så nu har jag ätit potatisbullar :D NamNam.

Och nu när Tomas är och glor fotboll hos nördarna :P så är det ett ypperligt tillfälle för mig att skriva klart mitt perspektiv till arbetet i skolan. Har psykodynamiskt perspektiv - men det har jag läst på psykologin för länge sen så hoppas att något sitter kvar iallafall !!

Och som belöning till mig själv ska jag äta mina stjärnor jag köpte på Ica. Men FÖRST måste jag äta en frukt sa Tomas så ska skala mig en apelsin med ;D


(google)


Jaja, have fun!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Faen vad nice med stjärnor, namnam !! Både roligt och tråkigt att du får joina läscirkeln. Tråkigt att du får göra om och roligt att vi får göra om ihop ;) Duktig du är som skulle bli klart med perspektivet!! HEJA HANNA! Vi måste bestämma en dag snart som vi kan sitta alla tre och plugga till den där förbannade jewla tentan!! PUSS

2009-03-11 @ 08:39:41
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: Sandra

(Det där med bullen var förresten jävla roligt=P)

2009-03-11 @ 08:40:34
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: Malin

Länge sen man såg dig nu! somsagt, vi måste planera för vår läscirkel. Jag har gjort lite anteckningar! Jag VILL INTE göra om. Vill inte utsätta mig för detta EN gång till :P Puss!

2009-03-11 @ 10:28:31
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0