Fint väder?! My ass..


Jaha, nu har dom sagt i typ tre dagar att det ska bli fint väder idag och helgen framöver. Men vad är det jag ser på himlen? Jo, Moln! Detta är icke acceptabelt, speciellt inte om vi ska fullfölja vår idé att skippa scenen och dansa på gräset :P för då har vi inget TAAAAAAAAAAAAK :O

Jaja, de får bli som de blir vill iallafall inte dansa på scenen för den är precis som Lotta sa "...ett jävla litet frimärke som blåser iväg vid minsta vindpust!" Haha ;D och dessutom så ligger den och flyter i vattnet (!).

Jaja, äta min frukost klart nu för att sedan dra mig neråt mot stan. Kl 12, 15 och 21 uppträder vi vid ån! Don´t miss ;)

Hajdo

Kommentarer
Postat av: Malin

Lördag och Söndag skulle bli fint, propp! ;D

Jag kommer nog och tittar kl 3 :D

Puss bejbi!

2009-05-29 @ 11:56:20
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0