Grönsakssoppa :)


Nu har jag precis smällt i mig en skål med grönsaksoppa :) NAMNAM! och så gjorde jag vitlöksbröd till med, namminam.

Skola idag, kanske kan funka detta.. Men är så jäkla mycket att klara på två veckor (wohoo^^) bleblee

Tycker synd om min älskling med ifall han har börjat cykla från jobbet eftersom himlen nyss öppnade sig och alla änglar började kissa, Haha :D den dagen jag slutar att skratta åt mina skämt är den dagen grisar kan flyga! Och nu började det ännu mera :O Usch, och vi som skulle gå promenad sen :(

Jaja, tror jag ska ta mig en tupplur på soffan nu! Har sovit typ nio timmar inatt men är ändå helst slut :/

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hanna, du får aldrig sluta skämta. Jag älskar dina skämt, I just love it :D <3

2009-05-14 @ 17:00:10
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Malin

sluta aldrig och skämta. jag älskar dina skämt. I just love it :D<3

2009-05-14 @ 17:01:08
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0