Helgen


Ja som sagt, helgen var trevlig men fullt upp all the time!
Ikea i fredags som sagt.. var planerat att köpa två speglar och typ diskhandskar.. Och vi kom hem med: Två speglar, balkongmöbler, handdukar, lakan, tvålkopp, disktrasor, diskhandskar, godis, gardinknoppar, tidningsställ, glas och säkert något mer som jag har glömt bort... Sen så vandrade vi runt lite i övriga tornby med och hittade bl.a plugg, tejp, korthållare och varsit par skor :) Och så träffade vi Siri med, det var fasen inte igår !
Mami hämtade oss som tur var, skulle varit omöjligt att få med allt på bussen - fick ju knappt plats i bilen liksom.. Sen blev det en sväng hem till Hana och Joel för hembakad pizza - NAMNAM!

Lördagen var dans hela dagen och vad stolt jag blev över mina elever :D Superduktiga var dom! Sen så uppträdde ju vi med på scen ;) Gick mycket bättre än förväntat och vi fick stående ovationer ;) Kvällen blev mys med älsklingen, Fläskfilé och pommes med bearnaise sås, godis och chips framför tvn :)

Och så söndagen, spenderade ett antal timmar hos mor i trädgården. När jag gick från bussen var det en galen kvinna som sprang omkring i hagen och skrek saker :O så jag var tvungen att skynda mig in, haha :P Fick ett sug efter fläskfilé eller köttfärssås när jag satt på bussen med och jag tror att gudinnan hörde mina böner för mamma hade köttfärsås i frysen :D Hihi. Sen blev det tvättning och mordkomisionen för hela slanten.

Sådärja, totalt ointressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0