Ibland är jag faktiskt snäll..


Jaa tro det eller ej, man jag har mina stunder! Nu känner jag mig väldigt snäll tillexempel.. Tomas är på träning så när han kommer hem ska han få korvstroganoff med ris till kvällsmat och rabarberpaj me vanlijsås till efterätt :) Mm, snällt va?!

Och faktiskt så har jag inte ätit någonting sedan våran lunch kl två.. Väldigt ovanligt för att vara mig som brukar gå omkring och vara hungrig hela tiden! Menmen, lite sent nu men nu börjar jag bli hungrig iaf så ska bli gott med mat när Tomas kommer hem :)

Bäst att fortsätta förbereda så att det bara är att slänga ihop allt sen när Tomas är på väg hem!
So long

Kommentarer
Postat av: Malin

aaaw baaaabe!

det bästa jag fått höra :) Jag är också glad att jag flyttade hit och hade sån tur att träffa någon som dig på en gång :D Och nu med när vi fick jobba med varandra igen. Då vi träffas allt mer :D BÄst äru!



Vi ses ju snart till och med ;) HihI! PUSS!

2009-05-19 @ 09:09:53
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-19 @ 09:11:18
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm så gott det var...precis vad jag behövde när jag kom hem!!! du är bäst!!!

2009-05-19 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0