Mmm <3


Jag älskar när man hittar såna där underbara låtar som man kan sitta och lyssna på om och om och om och om igen :) (efter några veckor brukar jag iofs tröttna på dem men aja:P) Som nu har jag hittat Milow's Ayo Technology - Underbart!! :D

Så nu går jag och småplockar lite hemma, dammar bland annat...Tror även jag kommit på en snygg och bra lösning till våran ena hallvägg :) Så nu vill jag bara åka ut til Ikea och handla lite skit. Det är ju tusan att man inte har en bil! Eller framförallt körkort då kanske ;P

Sitter och funderar på om Tomas hann dammsuga innan han åkte in till stan... Det ligger nämligen lite dammkorvar bakom spegeln i hallen :P haha

Idag har det varit träning också.. Efter lite krångel var vi hela gruppen samlad. Matilda och jag satte ihop slutet på en av danserna så nu har vi hela koreografin tills på lördag iallafall då vi har uppvisning på folkunga...
Och så den 29 maj med inviger vi hamnfestivalen i stan ;D Missa för all del inte det kära vänner :)

Nu ska jag sätta Milow på repeat och fortsätta min småplockning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0