Paus


Nu har vi lite paus från dansandet, lite skönt faktiskt! Så otroligt varmt i mask, tjocka danskläder + svart dansmatta.. jaja, kul iaf :) Fast det går ju aldrig som man tänkte sig.. Idioter, ska det vara så svårt att plandera eller, skulle ju fan jag klarat bättre ;D

Anyway, en gång kvar vid kl 21. Så ska vila upp mig lite hemma hos mamma nu och så ner till stan igen vid åtta.
Sitter och kollar igenom min gamla backup mapp på datorn också och hittar massa gamla bilder o shit..
Saknar mitt hår !




Heftigt va ;D

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och vila upp mig inför kvällen! Så lång

Kommentarer
Postat av: Malin

VILKEN BRUD ALLTSÅ! :O

2009-05-29 @ 19:30:55
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0