Sådärja..


Sådär ja, det var ju inte så farligt trots allt :) hihi

Skola idag, hemtentan klarad.. YES! Fyfassen vad gött :D Åkte hem, somna, försov mig och stressade till jobbet. Var mycket och göra så kom inte därifrån förän fem i nio, dödshungrig! Så faktiskt fick vi beställa pizza för vi hade ingenting som gick snabbt hemma och jag måste äta direkt när jag är hungrig, annars mår jag bara illa :/ men det var nammi iaf! Och nu är jag bara sugen på pizza - ingenting annat! Kanske möjligtvis grllad kyckling med keso men kyckling har vi ju inte heller :( buhuu

Var en sväng förbi Tomas föräldrar förut med och pratade lite o hämtade rabarber :) Så imorn eller på fredag blir det rabarberpaj, namnam :)

Hihi, nu sk jag rota i skafferiet sen kanske det blir ett avsnitt av mordis innan sängen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att du klarade den du med!! =D Grattis till no kompletteringar =D

2009-05-14 @ 10:55:44
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis vännen, sa ju att det var lugnt ;D

Men du! jag misstänker att det är dax för min länk nu!:D:D:D PUSS!

2009-05-14 @ 11:32:01
URL: http://malinos.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Skönt att du fixa tentan.



Det serveas med rabarberpaj i kväll. Det sa väl Tomas, hoppas jag. Bara att ni kommer över i kväll.

Not an option, som vi ödmjuka brukar säga. haha.

2009-05-19 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0