Sallad och Mordkommissionen


Japp, skola och dans har det varit idag. Kom hem till en ny-dammsugen och diskad lägenhet, weeeey :D Städade toaletterna och ställde mig i duschen i väntan på Tomas som sen kom hem med kyckling sallad som vi bänkade oss med framför Mordis :)

Nu blir det ett avsnitt  till sen sussinannna för imorn är de skola och sen stängning på jobbet som gäller.

Rata semifinalen av eurovision ikväll? JA! 340 miljoner hade de tydligen lagt ut på arrangemanget :O Snälla nån, jag hade kunnat spendera de där pengarna så mycket bättre ska ni veta ;)

Jaja, nu ska jag borsta tänderna klart i väntan på att Tomas duschat klart och så som sagt Mordkommissionen, men blir helt beroende - tro mig. Ännu en sak jag fått (förutom mig och mineralvatten) jag fått Tomas beroende av ;)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0