Sniken Snorre.


Jaa. jag satt med hemtenan och dog, nu är den inlämnad iallafall. Om jag inte får godkänt struntar jag i resten. Anyway, valborg igår.. Tomas och jag handlade till kvällen, namnam :) Och efter lite dansträning så var det dags för grillning :D
Laxfilé, klyftpotatis, grillspett med grönsaker och sås :D NAMNAM

Blev en trevlig men kort kväll i uterummet som vi lånade av Tomas föräldrar, men gjorde mig absolut ingenting att folket skulle iväg för jag var dödstrött efter tre timmars sömn så det var underbart att bara plocka undan och gå hem o SOVA!

Idag gick vi tillbaka och städade lite och kollade på lite foton från när Tomas var liten, GULLE! :D haha
Sen så åkte vi iväg och begravde Kobolt :( buhu, det var lite sorgligt men bäst för alla. sov gott iaf kattskrälle <3
Efter det träffade jag Nathalie :) Vi pratade och hade trevligt som vanligt!

Saknar min älskling nu, kom hem och mys med mig!

Nu ska jag dricks upp mitt alkoholfria jordgubbs"vin" ;D enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0