Världens underbaraste <3




Min underbaraste :) Idag när vi skulle göra lite kvällsmål (mackor till mig och fryspizza till tomas) Så kände jag att det var något som fattades.. Och efter lite funderande kom jag på det - Crunchy!! Men hade vi det hemma? Nej. Vad var klockan? 21.37.

Affären i tannefors stängde alltså kl 10 och det tar typ 10 min att cykla dit.. Så jag hoppade upp på pakethållaren och Tomas bajkade mig till Ica :) Och så fick jag min efterlängtade Crunchy - med äpple och kanel smak blev det! Åh han är så underbar, cyklade som en dåre över hastighetsbegränsningarna trots att hans pizza var på G och det var fotboll på tvn. Hihi :) PUSS på dig min lilla Räka <3

Fin bild va förresten? Den är från när vi var i Norge förra året, då hade vi bara varit tillsammans i två månader och vi sa det magiska ordet första gången. Hihihihi

Kommentarer
Postat av: Tomas

Naa va gulligt av dig...Klart jag cyklar för din skull :) Älskar dig!!!!

2009-05-06 @ 00:14:52
Postat av: Nathalie

Vad gulligt, hihi! :)

2009-05-06 @ 12:23:22
URL: http://nathalieonnerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0