Not my thing

Mjaa, ni ser ju.. Går ju sådär :/

Imorse vaknade jag vid kl6 typ när Tomas skulle upp till jobbet och sen så kunde jag inte somna om (skillnaden är att Tomas iaf somnade vid 1 och jag inte förän halv tre)... Wohooo! La mig i soffan framför tvn och dega, någon gång strax innan nio slumrade jag dock till och sov tills klockan ringde vid 11 och det var dags för tvättid igen - yey! Det tar ju aldrig slut och nu är det ju en massa annat tjafs som ska tvättas hit och dit, så nu ligger första maskinerna i och blir rena. Tror att jag ska vara lite eggggstra duktig med och kanske rensa min garderob, mm.

Igår träffade jag Lina på stan, vi strosade runt lite och kolla i massa affärer och sen blev det fika/lunch på coffehouse by george - räkcrêpes :D NAMNAM! Vid fyra gick jag till Tomas för att han skulle följa med mig och välja skor osv. Jag hittade en tröja på bikbok och sen åkte vi ut med Tomas föräldrar till Ikano och kollade lite :) väl där hittade jag ett par höstskor och ett par vinterskor + en badrumshylla på IKEA. Och så när vi kom hem sen blev det fredagsmys med kycklingfilé och potatisgratäng :)

Nej rensa garderoben var det som sagt, måste man verkligen vara duktig på en lördag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0